Mindfulness tarkoittaa hyväksyvää tietoista läsnäoloa ja auttaa meitä havainnoimaan ympäristöä sekä omia ajatuksia, tunteita ja kehon tuntemuksia juuri sellaisina kuin ne ovat. Säännöllinen mindfulness-harjoittelu auttaa vähentämään stressiä ja ahdistusta sekä lisää itsetuntemusta. Mindfulness-harjoittelun avulla voit vahvistaa arjen rutiineja myös vallitsevassa poikkeustilanteessa.


Lämpimästi tervetuloa mukaan tiistaisin klo 10.15-11.00 järjestettävään mindfulness-tuokioon!

Mindfulness-tuokiot koostuvat muutamasta harjoituksesta, joita ohjaavat Aallon opintopsykologit Minna Nevala ja Sanni Saarimäki.

Sinun ei tarvitse muuta kuin saapua paikalle Zoomiin hiukan ennen tuokion alkua (varmistathan, että mikkisi on poissa päältä ja että olet itse rauhallisessa paikassa). Halutessasi voit osallistua kaikkiin tai vain yksittäisiin mindfulness-tuokioon. Emme edellytä sinulta mitään ennakkotietoja mindfulnessista. Tuokion lopussa on mahdollista halutessaan keskustella chatissa ohjaajien kanssa.


Ajankohta: Huhti-toukokuussa joka tiistai 14.4.-26.5.2020 välisenä aikana klo 10.15-11.00.

Zoom-linkki: https://aalto.zoom.us/j/876551438

Kieli: suomi

Lisätietoa mindfulnessista